הוריו של נחקר בשב"כ במכתב: "בימים הקרובים הדברים יתפרסמו לחומרא"

    ישראל פריי 1 Comment on הוריו של נחקר בשב"כ במכתב: "בימים הקרובים הדברים יתפרסמו לחומרא"
    15:02
    26.05.24
    אבי יעקב No Comments on צפו: גלריה מההדלקה הגדולה של ר' מיילך בידרמן בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים האחרונים נחקרים בשב"כ פעילי ימין קיצוני בחשד למעורבות בהצתת בית משפחת דאוושה בכפר דומא. למרות הקמפיין התקשורתי העצום נגד כוחות הביטחון, נראה כי הפרשה נמצאת על סף התקדמות, וגורמים במערכת הביטחון מעריכים כי בקרוב יוגשו כתבי אישום בפרשה שמטלטלת את המדינה.

    נראה כי גם קרובי משפחתם של הנחקרים מתחילים להתכונן למערכה המשפטית. אמש, שלחו הוריו של אחד הנחקרים פתק לשכניהם, ובו הם ביקשו להכין אותם לקראת חשיפת הפרשה.

    הם מציינים כי הישוב בו הם גרים הוא כמו משפחה אחת גדולה, ווודאי יהיה להם קשה לשמוע את הבשורה. במכתב מתוארת השתלשלות קורות בנם, והערכה כי בקרוב יתפרסמו שמו ופרטיו.

    "הורים נשארים הורים גם כשילדיהם לא הולכים בדרכם וגם כשהם נחשדים בעבירות חמורות. אנו מאמינים בחפותו ונראה מה יראנו השי"ת בסתרי השגחתו". כתבו.

    ההורים מבינים את הקשיים עמם הם עשויים להתמודד, ומציינים: "אנו לא מסכנים ולא חרב עלינו עולמנו אנו משפחה שמתמודדת עם אתגר קשה מאוד ומורכב".

    בהמשך הם פונים לשכניהם וקרוביהם להמשיך ולהיות עמם בקשר גם בתקופה הקשה, וכן להיערך עם חשיפת הילדים הקטנים לפרטי הפרשה.

    4b0bc8df781bb9ce11941eb0f0ae2e22



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ברור ששוברים לבנאדם תעצמות חוקרים אותו שבוע רצוף בלי שינה הוא יודה גם ברצח ארלוזרוב…………. האירוע בדומא בוצע ע"י חמולה ערבית! חמולת דוואבשה מסוכסכת בשנים האחרונות עם חמולה מתחרה כאשר סכסוך זה כולל; 3 שריפות בתים בחמולת דוואבשה שאירעו בחצי שנה שלפני האירוע המדובר. 2 מכוניות התפוצצו על נוסעיהם. המכונית של האב דוואבשה עצמו שנהרג באירוע המדובר כבר נעשה בעבר נסיון לחסלו באמצעות רכבו. (הוא נפצע בנס באורח בינוני בלבד.) אחיו של האב נורה למוות שבועיים לפני כן! הכתובות תג מחיר רוססו ע"י ערבים ולקביעת חוקרים מדובר בכותב ערבי המנסה לחקות כתב יהודי! השב'כ מנסה להפיל את נוער הגבעות! וגם לטענת השב'כ למה שיהודים יכנסו להצית בית בעומק כפר עויין כאשר הם יכולים להצית בית בתחילת הכפר (הבית שכבייכול הוצת ממוקם בלב הכפר)